Ordtak

Lærdom er en skatt som følger sin eier overalt.

(Kinesisk Ordtak)


Utdannelse er ikke en forberedelse til livet; utdannelse er selve livet.

(John Dewey)


Utdanning er det viktigste våpen hvis vi vil oppnå forandring i verden.

(Nelson Mandela)


På sammen måte som det er usunt å spise når man ikke har lyst, så vil studier utført uten lyst ødelegge hukommelsen.

(Ukjent)

fredag 28. oktober 2011

Feiring

I morgen skal mamma og min stefar gifte seg :) Skal bli så godt å endelig ha en lykkelig feiring :) Jeg skal være mamma´s forlover. Skal ha på meg bunaden hennes :) Nå i kveld kommer lillebror og skal være her hos meg hele helgen. Har ikke sett han siden sommerferien.

God helg alle i B-Klassen :)

1 kommentar:

  1. Hadde en kjempefin dag i går :) Bryllupet var så vakkert. Jeg er så stolt og glad for mamma og min stefar :)

    SvarSlett