Ordtak

Lærdom er en skatt som følger sin eier overalt.

(Kinesisk Ordtak)


Utdannelse er ikke en forberedelse til livet; utdannelse er selve livet.

(John Dewey)


Utdanning er det viktigste våpen hvis vi vil oppnå forandring i verden.

(Nelson Mandela)


På sammen måte som det er usunt å spise når man ikke har lyst, så vil studier utført uten lyst ødelegge hukommelsen.

(Ukjent)

lørdag 22. oktober 2011

Bloggen min

Nå holder jeg på å endre utseende på bloggen :) Endring av farger, skrifttype, størrelser og Mal og så videre. Det er så veldig mye man kan endre på. 
Alt må passe sammen, slik all skrift vises godt og fargene passer sammen. Jeg får prøve og feile litt før jeg finner min stil. 

DET ER VELDIG GØY Å HOLDE PÅ MED BLOGGEN SYNES JEG :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar